środa, 5 września 2012

Projekt na mFestiwal


Jakiś czas temu mBank ogłosił konkurs na spot i billboard reklamujący ich produkt. Wygrany łyka trylion złotych. Oczywiście olałem...jak większość rzeczy.

Ale miszczunio! Ja pierdole!

Dzisiaj jednak na fejsie zobaczyłem informację, że mBank przedłużył termin nadsyłania zgłoszeń do dzisiaj do północy. Wlazłem na galerię prac konkursowych i dowiedziałem się dlaczego. 

Sto tysięcy projektów domorosłych grafików walczy o trylion złotych, które będzie bank musiał wybulić najlepszemu, a że najlepszy nie znaczy dobry to ziomki z działu marketingu owego banku właśnie skumały.

Więc... też chce ten trylion złotych i dodałem swojego szita. Uwielbiam lepić w gównie, a najbardziej w gradientowej, czerwonej jak mój ryj apli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz