wtorek, 25 września 2012

Jeszcze się nie chwaliłem - 3 i 9 miejsce moje.

Jakiś czas temu (a było to na początku czerwca, ale mi się wtedy zapomniało) wrocławska Wyborcza (www.wroclaw.sport.pl) wrzuciła przegląd sportowych profili na FB, które warto zobaczyć. Pierwsze miejsce zajęły fanpagi koszykarzy i piłkarzy Śląska. Na 3 i 9 miejsce załapały się strony Devils Wrocław i Kosynierki Wrocław, przy tworzeniu, których mam graficzny udział.

Printskriny z portalu www.wroclaw.sport.pl. Miejsce 9 i 3

Jeżeli przy opisie stron Kosynierek nie ma szału:

"Dyscyplina potocznie nazywana łapaniem motyli w siatkę, gdyż kije do uprawiania tej dyscypliny sportu, przypominają właśnie siatki na motyle, zyskał we Wrocławiu sporą liczbę fanów. Dziewczyny grające w zespole Kosynierek, prowadzą swój profil bardzo dobrze. Zachęcają do odwiedzin wpisami zawodniczek, wieloma zdjęciami i sporą ilością informacji o zespole i wydarzeniach okołoklubowych - także tych z innych dziedzin sportu, nie tylko lacrosse."

- na podglądzie moje logo, tło i fotka, to już przy profilu Devilsów szał pał (choć nic co było wtedy na stronie nie wyszło spod mojego palca):

"O sile i popularności profilu świadczy ilość fanów. W przypadku Devils Wrocław można nieco nagiąć reguły. Nie jest bowiem łatwo zainteresować Polaków sportem ciągle tak niszowym w naszym kraju jak futbol amerykański. Wrocławskim "Diabłom" udało się to choćby w social media, gdzie przy standardowych wpisach i zdjęciach, mają bardzo dużą liczbę zarówno komentarzy jak i kliknięć lubię to. (Tutaj najważniejsze) Uwagę zwracają bardzo ciekawe sesje zdjęciowe wykorzystywane w plakatach zapowiadających spotkania. Grafikowi należą się słowa uznania.".

Ja pierdolę! Jestem sławny!

Ps. Szkoda tylko, że olali fanpejdża Kosynierów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz